N Studio یکی از مراکز طراحی و خلاقیت شتابدهنده مد و پوشاک ارزش آفرینان است که هدف اصلی آن پرورش هنرجویان رشته های زیر مجموعه ی مد است.

اما استودیو به چه معناست؟

استدیو در معنای لغوی آن به مفهوم اتاق کار یک هنرمند یا استاد کار است که همراه با تیم خود در آن مکان ارزشی خلق کرده و این کار می تواند به اهداف مالی و تجاری نیز برسد.

در N Studio طراحی و تولید با روشی نواورانه و خلاق اجرا می شود. ما در N Studio سعی در پرورش نگاهی نو به  صنعت و هنر مد داریم.

 

تمامی افرادی که وارد مجموعه می شوند با مشاغل زیر مجموعه مد و لباس دنیا آشنا می شوند و با توجه به علاقه و استعداد و مهارتشان مسیر شغلیشان را انتخاب می کنند.

از نقاط قوت مجموعه ارزش آفرینان در استودیو توانایی تشکیل تیم فعالان در این رشته است طراح/دوزنده/الگوساز/ گرافیست/عکاس/نویسنده/مدل/و… در پروژه های تولید بصورت تیمی و گروهی برای اجرای محصول فعالیت می کنند.

مجموعه ما در دوبخش : خدمات و محصولات ارائه می شوند.

خدمات ارائه شده در N Studio 

بخش  تولید : در این مجموعه سفارش ها در سه دسته ی طراحی، دوخت شخصی و دوخت صنعتی ( فرم های سازمانی )

بخش آموزش : در این بخش کار آموزان در بخش های مختلف از طراحی ، توسعه پژوهش تا پرورش خلاقیت در 240 ساعت اموزش دیده و مسیر شغلی آنها تعیین می شود.

 بخش مشاوره:طراحان و تولید کنندگان در این بخش با مشاوران ما در زمینه استایلینگ/ تولید پوشاک/کالکشن بندی و آشنایی با ورود به بازار و صنعت آشنا خواهند شد و فعالیت خودشان را بصورت تخصصی شروع خواهند کرد.

بخش نمایشی: در این مجموعه طراحان می توانند محصولات تولید شده را در گالری ها/نمایشگاه ها/جشنواره ها/فستیوال ها به نمایش بگذارند.

بخش اشتراکی: در این بخش از مجموعه هنرجویان/دانشجویان/طراحان با داشتن اشتراک استودیو از خدمات استفاده بکنند اعم از:کتابخانه/کارگاه دوخت/میز طراحی/دورهمی طراحان برای تحلیل ترند ها/ تحلیل کالکشن ها/شکل گیری گفتمان با محور های تخصصی.

بخش انتشار محتوا:فصلنامه/تولید محتوای آموزشی در انواع قالب های(تصویری/متنی/صوتی و…)

 

محصولات ما در استودیو 

بالاتن پوش ها:مانتو/پالتو/پیراهن/شومیز/سارافون/تیشرت

پایین تن پوش ها:شلوار/دامن

اکسسوری های حمل کردنی:کیف

اکسسوری های پوشیدنی: کفش/صندل/جواهرات/شال/روسری/کمربند/یقه ها

پارچه سازی:

و…

کارآموزی : کارآموزان در استودیو به 2صورت پذیرش می شوند:

کارآموزانی که از سمت مراکز دانشگاهی به مجموعه ما مراجعه کرده و پس از مصاحبه وارد کارگاه ها می شوند برای گذراندن دوره 240 ساعت که در 2ماه تمام میشوند و بصورت فشرده در کارگاه ها کار می کنند.

و کارآموزانی که بصورت آزاد وارد مجموعه می شوند که زمان دوره آنها 6ماهه است. و باید 240 ساعت را بگذرانند.

در این بخش کارآموزان باید اشتراک داشته باشند تا بتوانند از خدمات مجموعه بهره ببرند و در طول دوره کارآموزی آموزش هایی جهت توانمندسازی در زیرمجموعه های مد و فشن ببیند تا مسیر شغلیشان مشخص شود.

افرادی که در استودیو فعالیت دارند در حوضه تخخصیشان فعالیت می کنند.

افراد تیم استودیو 

طراح/مدیر تولید/مدیرپروژه/گرافیست/نویسنده مد/دوزندگان/الگوسازان/ایونت منیجر/ کارگردان هنری/عکاسان مد/مدلینگ و …

همانطور که می دانید افرادی که در یک استودیو(اتاق خلاقیت و فکر)

همکاری می کنند علاوه بر دانش و مهارت لازم باید دارای اخلاق  نیزباشند:

(انتقادپذیری/انعطاف پذیری)