بازدید مدیران شتاب دهنده ارزش آفرینان از خیریه گل‌های یاس فاطمه

بازدید مدیران شتاب دهنده ارزش آفرینان از خیریه گل‌های یاس فاطمه


بازدید مدیران شتاب دهنده ارزش آفرینان از خیریه گل‌های یاس فاطمه

مدیرعامل، معاون و مدیرروابط عمومی شتابدهنده ارزش‌آفرینان باهدف ارائه مشاوره، آسیب‌شناسی علت کارآمد نبودن آموزش‌های گذشته و بررسی راه‌های همکاری در جهت عقد برقراری تفاهم نامه آموزش‌های کسب‌وکار و اتصال به بازار از خیریه گل‌های یاس فاطمه(س) در منطقه زینبیه اصفهان بازدید کردند.

در این دیدار که با هدف عارضه‌یابی و آسیب‌شناسی امور خیریه و راه‌های آموزش و ایجاد درآمد برای مددجویان خیریه‌ گل‌های یاس انجام شد نفیسه عروجی مدیرعامل، فتانه کاظمی معاون و شهین اصلانی مدیر روابط عمومی شتابدهنده ارزش‌آفرینان به ارائه نظر و بررسی راهکارهای موثر برای کاهش موانع موجود پرداختند.

همچنین رئیس هیئت مدیره، روانشناس و مددکار اجتماعی موسسه خیریه گل‌های یاس فاطمه هم نظرات و مشکلات خود در راستای آموزش و کارآفرینی در منطقه را مطرح کردند.

مهناز کشاورز رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه گل‌های یاس فاطمه، اظهار کرد: این مرکز از سال 1388 در منطقه زینبیه اصفهان درحال فعالیت است و علاوه بر ارائه بسته‌های معیشتی، خدمات مشاوره روانشناسی و مددکاری اجتماعی را به 120 خانواده تحت پوشش در این منطقه ارائه می‌دهد.

وی درخصوص خدمات این خیریه به اهالی منطقه زینبیه، گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی جزء مهمترین اقدامات این مرکز است و تاکنون بارها اقدام به برگزاری دوره‌هایی از جمله آموزش خیاطی، زبان انگلیسی، دف‌نوازی، کلاس‌های درسی تقویتی از مقطع ابتدایی تا دبیرستان نموده‌ایم.

رئیس هیئت مدیره خیریه گل‌های یاس فاطمه تصریح کرد: متاسفانه تاکنون آموزش‌های مختلف به افراد متقاضی آموزش منجر به کارآفرینی یا اتصال به بازار این افراد نشده است که امیدواریم شتابدهنده اشتغال ارزش‌آفرینان بتواند راهکارهای لازم را برای این مشکلات ارائه دهد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!